Vols canviar d’assessoria a Barcelona?
Sempre és bo fer balanç del teu negoci i replantejar-te si tens motius per a canviar d’assessoria. La majoria d’emprenedors acaba conformant-se amb els mateixos serveis any rere any, podent millorar la seva situació. Si en el teu cas ja tens clar que és moment de deixar-te assessorar per altres professionals, Centre Gestor és l’opció més interessant per a tu.
La teva assessoria és fonamental en el desenvolupament del teu negoci. No sols està per a llevar-te càrrega administrativa i resoldre els teus tràmits, sinó també ha de ser aquí per a ajudar-te a prendre decisions i orientar la teva activitat econòmica.
És normal que manifestis una certa intranquil·litat pel fet d’haver de sol·licitar el canvi de gestoria i la transferència de tots els seus tràmits. La qüestió és que es tracta de documentació i informació important, sobre la qual qualsevol tipus de descuit o possible extraviament pot suposar un problema més o menys greu per al negoci.
Avui t’expliquem com gestionar el procés de canvi d’assessoria i la raó per la qual és totalment segur per a tu i per a la teva empresa si es realitza de la manera adequada.
Somos asesores fiscales expertos
Tramita amb nosaltres tots els assumptes relacionats amb el teu negoci, amb la seguretat i confiança que t’aporten els nostres assessors experts.
Centre Gestor t’ofereix el servei integral de confiança que t’ajudarà a créixer i avançar.
Motius per a canviar d’assessoria
Repassarem alguns dels motius principals perquè et replantegis si has de sospesar un canvi.
El preu de l’assessoria és massa elevat
Aquesta és una de les causes més determinants a l’hora de prendre una decisió. Si la teva assessoria et cobra massa pel seu treball, la pregunta és et compensa aquesta despesa per un bon servei o és que hi ha més problemes de fons?
Quins serveis proporciona una assessoria?
Algunes gestories no t’expliquen detalladament què inclouen els seus serveis i no et deixen clar des del principi si la tarifa que estàs pagant cobreix una cosa o una altra. Aquí és fonamental saber si tenen permanència.
Les diferents àrees de Centre Gestor treballem de manera transversal i coordinada per a donar-te el millor servei i resoldre tots els teus dubtes, problemes i necessitats.
Em falta informació en la documentació que em proporciona l’assessoria
Hi ha molts canvis i novetats que poden afectar el teu negoci (subvencions, actualitzacions en la legislació, noves normatives…). Per això la teva assessoria ha d’estar pendent per a informar-te, a més de facilitar-te en tot moment les dades de la teva empresa i la teva comptabilitat.
El meu assessor no es preocupa pel meu negoci
Els teus assessors han de donar suport al teu projecte professional. No val només amb presentar impostos i portar la comptabilitat, el valor d’un assessor està a assessorar. Si no t’ajuden amb els teus assumptes més importants, no és l’assessoria que necessites.
En Centre Gestor evitem que el teu negoci corri riscos innecessaris. Som l’assessoria integral que la teva empresa necessita, ja que comptem amb una dilatada experiència en assessorament i la gestió d’empreses.
La meva gestoria no aporta valor afegit
Una altra de les raons per a canviar de despatx que pots pensar: et donen continguts de valor per ser client? tenen un blog per a resoldre dubtes? aporten informació interessant en les seves xarxes socials? Aquests petits detalls també importen.
No usen la tecnologia ni automatitzen processos
Moltes assessories segueixen els mètodes convencionals que fan que les seves gestions siguin menys àgils i eficients. Recorda que la tecnologia és una eina estupenda per a oferir-te facilitats a tu i als teus assessors.
En Centre Gestor et donem solucions tecnològiques d’última generació adaptades a les necessitats de la teva empresa. Disposem d’una gamma de productes tecnològics altament eficients, flexibles i en el núvol per a donar-te el suport que necessites en la gestió i el control del teu negoci.
El resultat de la nostra experiència com a assessors es trasllada al sector tecnològic. La nostra aposta per la innovació i pel bon servei al client es reflecteix en el disseny de les eines més exclusives, completes i innovadores del mercat i un assessorament excel·lent i personalitzat.
A què tindràs accés per ser el nostre client?
- Factura Cloud: La gestió de la teva empresa des de qualsevol dispositiu mai va ser tan fàcil. Programa de gestió d’empreses que s’adapta a la grandària de la teva empresa.
- Conta Cloud: El més complet programa de gestió comptable, accessible des de qualsevol dispositiu, amb mòdul d’anàlisi de vendes, proveïdors, ràtios, etc.
- Labor Cloud: El portal de l’empleat més complet. Obtingues tot tipus d’informes en un clic: finalització de contractes, resum de costos o dies cotitzats, etc.
- Docu Cloud: Tota la informació de la teva empresa disponible en segons. Accedeix a la teva declaració, factures, expedients, documents… De manera àgil i segura.
- Facturae Cloud: Solució senzilla i completa per a empreses o autònoms que han de realitzar factures electròniques i el seu programa de gestió no està preparat.
Cometen errors
Aquesta raó és significativa en els canvis. La falta d’experiència, la poca professionalitat o els errors sense solucions ràpides i immediates repercuteixen de manera negativa en el teu negoci.
La meva gestoria triga molt a respondre’m
Tant per a resoldre els teus dubtes com per a comentar alguna qüestió relacionada amb la teva empresa, no sempre pots estar esperant que passin les setmanes.
El meu assessor no em transmet confiança
No confies que el teu assessor estigui preparat per a realitzar els teus tràmits o per a acompanyar-te en la gestió de la teva empresa. Si la teva relació amb la teva assessoria no funciona, és millor canviar-la.
Quin és el millor moment per a canviar d’assessoria?
Qualsevol moment de l’any és bo per a canviar d’assessoria, sempre que el contracte que vas signar amb ells et permeti donar-te de baixa. És cert que moltes empreses tenen el seu tancament fiscal a final d’any, per la qual cosa canviar-se al gener pot ser una bona opció. D’aquesta manera, la teva nova assessoria s’encarregarà del nou exercici amb la comptabilitat ja tancada i tota la documentació en ordre.
Perquè puguis realitzar el traspàs de la comptabilitat del teu negoci de manera correcta, t’aconsellem començar a plantejar-te ja el canvi si vols fer-ho a principi d’any.
Com triar una nova assessoria a Barcelona?
Pren-te el teu temps per a pensar quins serveis necessites d’una nova gestoria. Serveis de comptabilitat, fiscalitat i gestió laboral són bàsics per a les assessories integrals, però hi ha molts més aspectes a tenir en compte.
No és el mateix una assessoria que manté els mateixos mètodes convencionals que una que aposta per la transformació digital i és capaç d’oferir serveis més complets. Tingues molt clar allò per què sí que vols pagar i evita costi el que costi els despatxos amb permanència. També és interessant conèixer l’experiència de l’assessoria, una mica sobre la seva història i el funcionament intern, així com les eines amb les quals compten en el seu dia a dia.
És difícil canviar d’assessoria?
No, és un procés senzill i no té per què haver-hi complicacions. Només has de comunicar-li-ho amb temps a la teva actual assessoria i seguir els passos que t’indiqui la nova.
Quina documentació haig de sol·licitar?
Si ja saps que canviaràs d’assessoria i tens clar quina és la triada, hauràs de recopilar una sèrie de documents. Principalment els que tinguin informació privada o delicada sobre les teves dades personals o el teu negoci.
La teva antiga assessoria està obligada a lliurar-te:
- Declaracions Censals (model 036 o 037)
- Escriptures o contractes, informació laboral, nòmines, TC1 i TC2 (assegurances socials dels treballadors)
- Llibres oficials, com el Llibre Diari i els balanços
- Llibres auxiliars, com el registre de l’IVA o el Llibre Major
- Comptes anuals del Registre Mercantil
- Model 200 de l’Impost de Societats
- Declaracions d’IVA, el model 300 de les declaracions trimestrals i el model 390 de la declaració anual
- El model 347, que es lliura anualment i fa referència a les operacions superiors a 3.000€
I per descomptat, qualsevol tipus de documentació que li hagi estat facilitada a l’assessoria per a la gestió comptable dels últims 5 anys, com a mínim.
Per què triar Centre Gestor?
Som l’assessoria a Barcelona per a empreses, autònoms i particulars. T’oferim serveis integrals d’assessoria laboral, fiscal, comptable i jurídica. I molts altres serveis complementaris perquè no hagis de preocupar-te per res: gestoria, transports, trànsit, assegurances, administració de finques i comunitats i immobiliària. A més, perquè la teva empresa avanci imparable, consultoria informàtica i assessorament tecnològic.
Revolucionem el concepte d’assessoria a Barcelona per a generar major valor al teu negoci
Esperit cooperatiu
Ens posem al teu servei amb una cultura organitzativa basada en les bones pràctiques, el coneixement especialitzat, el control sobre el contingut del treball i una forta vocació de servei.
Formació contínua
Els constants canvis en la legislació fan que deguem i vulguem estar actualitzats constantment i que treballar transversalment sigui imprescindible per a reduir el risc dels nostres clients.
Pilar tecnològic
Som líders en la creació de tecnologia en el nostre sector. Desenvolupem les nostres pròpies eines de gestió i assessoria i ajudem els nostres clients a treure el millor partit de la seva tecnologia per a la gestió.
Equip qualificat
Perquè rebis un servei integral i d’alta qualitat, posem a la teva disposició un equip professional i tècnic altament preparat i en contínua formació que treballa transversalment per a garantir els resultats.
Vols impulsar el teu negoci?
El nostre equip d’experts t’ajudarà amb el que necessitis. Respondrem tots els teus dubtes i avaluarem les alternatives en funció de la teva situació personal i econòmica.