Eines tecnològiques d’última generació adaptades a les necessitats de la teva empresa

Els autònoms i emprenedors d’avui són més exigents. Les eines tecnològiques ens ajuda a assessorar-los millor perquè el seu negocis creixin.
És clar que els clients necessiten assessorament en matèria fiscal, laboral i fiscal. Necessiten comprendre la problemàtica i les opcions per a prendre decisions correctes i més intel·ligents. Les necessitats dels nostres clients i dels nous emprenedors s’orienten cada vegada més en aquest sentit, per tant, el processament de dades resulta insuficient per a satisfer les seves expectatives.

A més, els nous emprenedors porten utilitzant la tecnologia des de petits, és a dir, coneixen de sobres el potencial i els beneficis de les eines de gestió. És lògic que apostin abans per una assessoria que utilitza la tecnologia que per una ancorada en el passat.

Per a aconseguir una major dedicació a l’assessorament, en Centre Gestor hem apostat pel desenvolupament d’eines tecnològiques oferint un assessorament continu amb els avantatges que ofereix el núvol. Ens ajuda a invertir menys temps en els tràmits i més en el que ens importa: assessorar.

POSA'T EN CONTACTE AMB NOSALTRES

Somos asesores expertos

Tramita amb nosaltres tots els assumptes relacionats amb el teu negoci, amb la seguretat i confiança que t’aporten els nostres assessors experts.

Centre Gestor t’ofereix el servei integral de confiança que t’ajudarà a créixer i avançar.

POSA'T EN CONTACTE AMB NOSALTRES

Innovació i bon servei al client

En Centre Gestor disposem d’una gamma d’eines tecnològiques molt eficients, flexibles i en el núvol per a donar el suport necessari en la gestió i el control dels negocis dels nostres clients. El resultat de la nostra experiència es trasllada al sector tecnològic. La nostra aposta per la innovació i pel bon servei al client es reflecteix en el disseny de les eines més exclusives, completes i innovadores del mercat i un assessorament excel·lent i personalitzat.

La gestió de les empreses es troba en una revolució tecnològica que facilita als responsables de les companyies l’optimització dels seus processos i focalitzar-se en el seu negoci. Aquests canvis no entenen de grandàries i simplifiquen el dia a dia tant de petites com de grans empreses.

 

Avantatges de l’emmagatzematge en el núvol

  • Accés permanent a la mateixa informació, independentment del lloc en el qual et trobis

  • Són multidispositiu. És a dir, podràs consultar la informació des de l’ordinador, la tauleta o el telèfon intel·ligent

  • Els empleats poden treballar al mateix temps amb documents compartits i a distància

  • Major seguretat. Els fitxers es desen en els servidors dels proveïdors del servei, i encara que falli l’ordinador, la informació romandrà intacta

 

Herramientas tecnológicas para la gestión de empresas - Centre Gestor

A què tindràs accés per ser client de Centre Gestor?

Tingues la teva comptabilitat al dia i consulta-la des de qualsevol lloc. Posem a la teva disposició les millors eines perquè gestions el teu negoci i reduïm el treball que no genera valor. Les nostres eines et permeten ser molt més àgil amb la teva comptabilitat i facturació.

Factura Cloud

La gestió de la teva empresa des de qualsevol dispositiu mai va ser tan fàcil. Factura Cloud és el programa de facturació que s’adapta a la grandària de la teva empresa per a ajudar-te de forma personalitzada amb la gestió.

  • La gestió de la teva empresa en el teu mòbil. Consulta clients, historial de comandes, factures, etc.
  • Programa 100% en línia. Podràs accedir a totes les teves dades, realitzar, consultar i enviar factures des de qualsevol lloc
  • Eina analítica i de gestió. Disposes d’una completa eina d’anàlisi a partir dels teus ingressos i despeses.
  • Pots consultar tot tipus d’informació: qui són els teus millors clients, quins són els productes més venuts, etc.
  • Actualitzacions automàtiques. Et garantim el millor programa amb les últimes novetats i actualitzacions
  • Seguretat. Totes les teves dades estan segurs i amb còpies de seguretat automatitzades
  • Pagament per ús. Programa personalitzat, amb quotes mensuals sense inversió inicial

 

Conta Cloud

Conta Cloud és la solució per a automatitzar la comptabilitat de qualsevol empresa de manera senzilla, àgil i completa, que genera els informes que necessites i t’ajuda amb l’anàlisi.

  • La gestió comptable de la teva empresa en el teu mòbil. Consultar estats comptables, comptes de proveïdors, clients, bancs, etc. des de qualsevol dispositiu, ordinador, mòbil i/o tauleta.
  • Programa 100% en línia. Amb ell podràs accedir a totes les teves dades, realitzar, consultar els teus estats comptables des de qualsevol lloc.
  • Actualitzacions automàtiques. Et garantim el millor programa amb les últimes novetats i actualitzacions sense que hagis de fer res.
  • Seguretat. Totes les teves dades estan segurs, encriptats i amb còpies de seguretat automatitzades. Nosaltres ens encarreguem de tot per a la teva seguretat.
  • Pagament per ús. Programa personalitzat, paga pel que necessitis, amb quotes mensuals sense inversió inicial.

 

Labor Cloud

El més complet i adaptat portal de l’empleat. Oblida’t de la gestió de la documentació laboral de la teva empresa amb Labor Cloud. Envia directament les nòmines dels teus treballadors als seus mòbils perquè les puguin consultar i descarregar des de qualsevol lloc.

  • Completa plataforma de comunicació entre l’empresa i els treballadors per a poder agilitar la gestió de recursos humans de l’empresa.
  • Solució en el núvol, segura, fàcil i amb actualitzacions constants. Accessible també des del teu mòbil.
  • Planificació dels recursos i horaris, podràs planificar, dissenyar i fitxar els horaris laborals. Una intranet per a la teva empresa.
  • Un portal web perquè tu i els teus treballadors pugueu comunicar-vos, per a l’enviament i recepció de documentació (nòmines, parts de IT, justificants i certificats laborals, petició i acceptació de permisos laborals, etc.)
  • Una App mòbil perquè els teus treballadors puguin accedir els documents que l’empresa genera per a ells.

La teva gestió laboral automatitzada: una eina com les de les grans empreses adaptada a les teves necessitats a preu competitiu.

Docu Cloud

Docu Cloud és una plataforma privada per a l’intercanvi segur de documentació entre el teu assessor i tu. Tota la teva informació de la teva empresa segura i accessible en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

  • Podràs consultar i descarregar tots els models oficials que presentem de la teva empresa.
  • Tindràs accés a la documentació que tenim i generem per a tu.
  • Rebràs avisos i informació d’interès per a tu i la teva empresa i la podràs consultar des de qualsevol lloc.
  • Podràs enviar de manera segura, confidencial i senzilla documents als teus empleats o al teu assessor.

És la manera de tenir l’històric de tota la documentació que la teva empresa va generant.

 

Facturae Cloud

Facturae Cloud és la solució senzilla per a empreses, emprenedors o autònoms que han de realitzar factures electròniques. Amb Facturae Cloud podràs realitzar les teves factures en un format acceptat per l’administració (format XML) i signar-les digitalment.

Et fem la vida més fàcil

Vols la millor tecnologia de gestió?

Contacta’ns. Som la solució a les teves necessitats.

Et fem la vida més fàcil